00.06: Student



Nämen tjena hallå lilla bloggisen. Long time no see. Tänkte börja uppdatera här lite smått igen å så.... Mest för min egna skull för att ha någonting att kolla tillbaka på. 
 
Så whats up? Jadu, i fredags höll de till med studentkalas för min käre storebror. Attans vad jag är glad för hans skull. Äntligen är det över, och att han får möjligheten att följa sina drömmar och göra vad han själv vill. Det behöver han. 
 
Och ni undrar kanske vad en liten lillasyster skulle kunna ge hennes storebror i present? Ja, det hade jag verkligen problem med att komma på. Först så köpte jag några shotglas. Men det kändes inte tillräckligt. Vad mer? Jo, min storasyster och jag kom på att vi kunde ge honom ett presentkort på en tatuering som han har viljat göra väldigt länge och som vi tycker att han borde få göra. Så det var vår lilla surprise till han och han verkade bli glad iallafall :-) 
 
Aja den informationen får räcka for now och jag lär säkert ändra om alla stavfel och onödiga meningar imorgon eller någon annan dag on man har tid :P sålånge får ni nöja er med min lilla text och halvdåliga bilder <3 kram på er 
 

INNAN DU KOMMENTERAR:
Jag fotar mina bilder med Nikon D3100 + 18-55mm
Bloglovinbyten? Visst!
Länkbyte? Visst!
Har du en tävling? Tipsa mig gärna!


namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar: