23.56: Midsommar






Midsommar. En mysig högtid som firades med goa vänner. Först lite mysmingel med bitchez på dagen med god mat och roliga lekar. Sen lite partaj på kvällen där lite boys hoppade in. 
Jag är så lyckligt lottad att jag har en sånt bra tjejgäng, och extra glad över att härliga Signe hängde med på firandet på dagen<3<3 En go vän som får en att tänka på annat än bara allt det ytliga i världen. Hon har varit till stor hjälp och varit en bra vän att prata med nu när jag verkligen har behövt en. 
Baaaaack to the subject, som ni ser blev ej många bilder tagna och man ser ju helt kass ut men that how it is<3 
 
 
Postat av: S

NINIZ BABE! Jag läste detta nu i efterhand men jag blir så glad ändå. Puss. Du var också bra att ha där.

2015-07-05 @ 10:55:25

INNAN DU KOMMENTERAR:
Jag fotar mina bilder med Nikon D3100 + 18-55mm
Bloglovinbyten? Visst!
Länkbyte? Visst!
Har du en tävling? Tipsa mig gärna!


namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar: