20.29: All you've got's your benefits

 
1. Om det var möjligt att ha en superkraft, vilken hade du velat ha? -
Att kunna resa i tiden hade varit rätt ballt. 
 

2. Vilka är dina favoritbloggar?-
Ett par godingar är Johannas blogg, Beas blogg och Poulines blogg

3. Vilken är din favoritplats på jorden?-
Den allra bästa platsen jag kan komma på just nu är min säng, eller i skogen på en skogsrunda.
 
4. Om du bara fick välja en låt att lyssna på ett helt år, vilken skulle det vara?- 
Omöjligt att bara välja en. 
 
 
 
5. Har du något tips för att göra en grå och tråkig höst- eller vinterdag lite bättre?-
Umgås med någon som gör dig glad eller bara ligga och kolla på en favvofilm eller serie. 
 
 
 
6. Vilket är ditt favoritklädesplagg?-
Svarta byxor. Lätt

7. Tror du på något övernaturligt?-
Ja, jag tror att det finns någonting som ingen någonsin hade kunnat ana. 
 

8. Hur önskar du att ditt liv ser ut om 10 år?-
Jag hoppas att jag har ett bra jobb och kärlek i livet. Framför allt hoppas jag att jag har fått en bättre självbild och att jag är lycklig! 
 
9. Kan du berätta något vi inte redan vet om dig?-
Att jag inte hade varit där jag är idag om jag inte hade haft min underbara familj och vänner. Ni är allt

10. Vad är du riktigt bra på?-
Jag är otroligt bra på att äta mat. Alltid ha en bra aptit, även om jag precis hade ätit. 
 
 
 
 

INNAN DU KOMMENTERAR:
Jag fotar mina bilder med Nikon D3100 + 18-55mm
Bloglovinbyten? Visst!
Länkbyte? Visst!
Har du en tävling? Tipsa mig gärna!


namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar: